У проєкті беруть участь Оржицька, Решетилівська, Лохвицька, Машівська, Заводська, Білицька, Сенчанська територіальні громади. Виконавцем проєкту є громадська організація «Регіональний розвиток України».
28.03.2023 р. відбувся онлайн тренінг за темою «Особливості управління персоналом на підприємстві та формування соціально відповідального бізнесу» в рамках навчальної програми «Розширення підприємницької діяльності та розвиток експортного потенціалу МСП».
Під час навчання тренер – Тетяна Костишина, завідувачка управління персоналом та економіки праці, д.е.н., професорка Полтавський університет економіки і торгівлі #ПУЕТ представила особливості управління персоналом як процесу досягнення конкурентоспроможності підприємства, ролі та якості ефективного керівника, методи підвищення ефективності команди в сучасних умовах, типи та стилі управління персоналом як механізм досягнення результативності та ефективності діяльності підприємств, концептуальні основи соціально відповідального бізнесу, типи управління соціально відповідальним бізнесом та конкурентні переваги соціально відповідального бізнесу.
Запрошуємо до участі у наступних онлайн тренінгах представників бізнесу (власників, керівників, менеджерів ЗЕД) Полтавської області. Просимо заповнити реєстраційну форму для проходження навчання за посиланням: https://forms.gle/WkaMcZaj2tFXgdBZ7
Тільки зареєстровані учасники після проходження навчання отримають електронний сертифікат та навчальні матеріали
Довідкова інформація:
Програма міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета програми – створити кращі умови для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), підтримати інновації та стимулювати експорт, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. Детальніше: www.eu4business.org.ua
#eu4business, #MovingForwardTogether, #sme_support_EU_GIZ, #city_support_EU_Germany_GIZ